It's never too late to do whatever you want to do.

Bild lånad av we♥it.com.

Att jag alltid måste vara så himla trött att det inte är sant.. gud vad jobbigt! Solen som ändå är här och skiner så fint och jag orkar knappt hålla ögonen öppna.. Äh, lite sötsaker borde göra susen! :)
Kom nyss hem från skolan, eller kom för 20 minuter sen, but whatever. Pluggade över med matte eftersom vi har NP i matte på fredag. Great -.-
På vår sista lektionen så såg jag att nästan alla elever var ute och umgicks med varandra ute i solen! Så jävla skönt! Fick sedan en ide att jag kan ta med mig kameran imorgon och kanske ta lite photos and stuff like that :) Man ska ju ändå passa på innan vi skiljs åt. ♥ Right?
Ska ta och äta lite pastasallad innan middagen, magen kurrar som en jävla varg! ;S

Kommentarer
Postat av: melissa

Vart är alla bilder på oss tsm från England-resan? :/

inte ba på mig & reginat

2010-04-14 @ 19:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0