It's time to wear your big sunglasses before the sun disappears again

Bild lånad av we♥it.com

Idag kände jag mig för att prova mina nya klackisar från London. Med dem hade jag på mig jeansleggings och en enkel, vit baströja med en svart väst till. För att piffa upp outfiten bar jag ett långt halsband. Och många komplimanger fick jag tacka för ^^
Efter att ha gått med klackarna ett bra tag började det verka och det visade sig att jag fick lite skavsår här och var pga skorna. Brukar alltid få det av klackar, varför vet jag inte.
Så nu sitter jag här med fötterna fulla med sår och blåsor, okej då, överdriver igen!! xD But u get the point!
Så det blir inga high heels för mig på ett tag. Måste låta fötterna vila, sedan kan jag göra träna igen! :)
Bal om cirka två månader och jag vill gå som en prinsessa på balen! ^^

WOHO! Imorgon blir det sovmorgon för min del! Tur det, höll verkligen på att somna på matten idag! Det var inte bara jag som var seg, alla i klassen var det jaaau. ^^ Speciellt M.G, han svarade typ fel på allt. xD Nädå, men han var lite efter bara, that's it ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0