Lillesyrran gästbloggar!!

Shululu!!! Lillesyrran är här!!! Jag kommer nog hålla bloggen uppgraderad eller vad det heter xD. Ja, så hon har åkt till London nu....Hennes flyg åkte kl:21.50. Och hon anländer kl.23.50 i think.... Vi åkte halv fem till flygplatsen och hon checkade in kl.20.00. Gissa vad vi gjorde i 3 timmar?? Joo vi spelade kort!! Vi spelade vänd tian, bubblan och 13. Hihi det var så roligt!! Vi måste spela bubblan med E-Tuna gänget!! O förresten E-Tuna gänget var hära idag!! Men de åkte till Media Markt....Men men... Vi får se hur vi överlever utan Linda!! Vi måste laga mat själva, tvätta kläder själva o jag som inte vet hur man använder tvättmaskinen..Aja.

Hmm...... Vad ska jag göra imorron?? Jo, jag ska bada med mina vänner. Länge sedan jag badade...Ungefär för 800 månader sen...Nä skojjar ju bara!! xD 





                 

Jag kommer att sakna dig henne så j**la mycket!! <33

Ska sóva nu så God Natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0