New look once again!

Kommer ni ihåg min överraskning till er? Om inte så så kommer den nu, det är nämligen en make-over over hela bloggen min! :D Vad tycker ni? :) Väldigt ljusa färger och det är ju det som gäller iår! :D Satsa på ljusa färger!
Har pysslat med den ett tag sen och det ända som behövdes var bilder, och det fick jag från min London resa :)

Anyway, mina underbaraste kompisar gick nyss hem från min. Guud, så sööta de är! ^^ ♥ Hälsar på mig så fort jag kommer till Sverige, cuuites! ♥ Vi satt och snackade ett tag om London-resan, kollade på bilder och kollade på youtube-klipp. Trevligt, trevligt! :) ♥
Visade upp mina plagg och skor and stuff för dem. Visade nästan allt, tror jag, förutom min balklänning såklart! :D Den enda personen som har sätt den är M.B, för jag köpte den med henne. (: Ingen annan har sett den. Vill inte att personer ska se den nu, utan vill att de ska se den när jag har på mig den och är fixat och allt. Wonderful!

Dags att ta och duscha snart och chilla framför datorn eller stirra på en film. Känner även att jag måste fräscha upp mig sen London-resan. Fixa naglarna och smörja in händerna. Mina h'nder är såå fula nu, men orkar inte bry mig för tillfället...

Fler London-pics kommer inom kort. Håll ut! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0