Next time you point a finger, i'll point you to the mirror.

Bild lånad av we♥it.com

Musiken spelas ut mina små, grå högtalare och jag sitter här med en klädhög att fixa samtidigt som jag dricker en underbar citrus-tee. :) Me loooove te! :D Älskar att dricka te om dagarna, men bäst är det om vintrarna då det är kallt och mörkt. Väldigt mysigt att dricka te då. ^^ Men eftersom att min hals är envis så tvingas jag att dricka te och kanske till och med ta en halstablett. Hoppas bara att jag inte blir sjuk nu.. :/

Idag var det planerat att åka ner till E-tuna och hjälpa Do med flyttningen. Men som vanligt ändras det och vi ska tydligen inte ner dit. Så jag kan inte få 150:- från Do och han kan inte få sin t-shirt från London. Och H.C kan inte få sin sena present från mig.. Åh.. varför måste allting ändras hela tiden? ;S

Så idag får jag hitta på nåt annat. Vad vet jag inte ännu.. Men funderar på att ta det lugnt och vila upp mig efter en vecka skola och resan. Har inte sovit så mycket alls, så är ständigt trött.
Ska även ta och fixa ett collage av alla kläderna från London så ni får se. :) Är faktiskt väldigt sugen på att resa bort igen och shoppa loss! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0