Play a song for me on your guitar

Ny vecka, vilket innebär nya händelser och nya tag. Såg faktiskt framemot denna kommande vecka, men så fort jag klev in i skolan sjönk mitt humör till botten och jag kände mig genast trött. Nåja, vad ska man göra? Det är väl bara att bita ihop och ha så roligt det går ^^ 

Trots min trötthet lyckades jag hålla mig vaken idag. Gick t.o.m ut och hoppade hopprep i det fina vädret! Inte varje dag jag gör det xD Okej, jag hoppade inte då.. -.- Fick aldrig chansen, utan jag vävade (heter det så? :O) Men det var skoj det med!

Först hoppade vi med ett rep, och från ingenstans kommer det några peeps och säger att vi ska hoppa med två. Jag hänger såklart med tar tag i det andra repet och börjar väva ^^ HAHAH. Rätt så roligt att kolla på när folk försökte hoppa in. Några lyckades, andra inte. Kändes lite som om vi var i USA, ni vet det där med ghettot där de hoppar med två rep och är värsta proffsen?! Ja, precis så kände jag! Fast skillnaden var ju att vi var, eller rättare sagt är amatörer. xD

Tog även med mig kameran för säkerhetsskull om jag nu skulle foto. Men det blev tyvärr inte av. Lat som jag är orkade jag inte hämta den. Får fota imorgon om det blir lika fint väder, eller bättre! :)

Bild lånad av
we♥it.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0