The Blind Side


Bilder taget av Google.se. Collage av mig.  

HANDLING, taget från Moivezine.se;
Den sanna historien om Michael Oher, en hemlös afro-amerikansk yngling från ett trasigt hem, som tas in av familjen Touhy, en välbärgad, vit familj, som hjälper honom att uppnå sin fulla potential.

ÅSIKT;
Helt klart en sevärdig film! Enormt bra film. Fick rysningar när jag såg den. En drama/sport film med Sandra Bullock med. Älskar hennes filmer och denna film är helt klart en favorit. Rekommenderas till alla som gillar sanna berättelser och drama/sport. Eftersom att denna film är en sann historia får den högsta poäng av mig, 10/10!

Har du sett filmen? Vad tycker du isåfall? :)

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Den är skit bra! :) Verkligen värt att se på!

Handlar om att inte särbehandla, att alla är lika v'rda osv.. Om man nu tänker psykologiskt som mig ;D

2010-04-17 @ 12:32:53
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0