When everything falls into place, and i feel relief.

Bild lånad av we♥it.com

Igår blev det shopping med Lisa-fisa! Underbart med shopping! ^^ Egentligen skulle Lisa handla kläder och jag skulle hjälpa till, men man kan ju inte bara låta bli att kika på kläder, right? Jag kan iallafall inte låta bli. Blev lite småkär i alla plaggen som jag såg att jag bara var tvungen att köpa dem :) Dock fick jag med mig fyra plagg och Lisa fick med sig tre. Så kan det gå om man går med mig ^^ Tror att jag har lite shoppingberoende! :O Nää.. hoppas inte det, ska försöka kontrollera mig själv ^^,

Idag har det inte hänt nåt speciellt alls, förutom att vi hade NP i svenska, muntligt. Gick awesome! Hur lätt som helt, to be serious. Allt man ska göra är ju typ lyssna på en text som är ca 3 min sedan diskutera i små grupper. Lätt som en plätt!

Annars har det inte varit nåt. Solen sken som bara den, trots det var det lite kallt. Det kom lite lätta vindar som var svinkalla tycker jag, men jag är ju trots allt kallblodad xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0