Yes!!!!!!!!

Finally!!! SOL YEAH!!!! Åhh, vad skönt att det ska vara ute just nu. Jag tror att det är i mellan 15 - 20 inte helt säker ^_^ Åhh.. Ett dåligt åhh.. Jag ska till läkaren idag... BORING!!!! Det är såååååååååå tråkigt där!!
Aja nån dag måste man möta sin läkardag.... Och lilla jag som är förskyld :( Not good!! :( Jaja...

Förresten har ni hörts talats om spökhotell?? Det finns i Sverige faktiskt. På denna hemsida kan ni läsa olika spökhistorier som har hänt på olika hotell... Läskigt.. Jag har läst dom 5 första tror jag. Läskigast var "Gamlingarna på Bålsta Gästgivaregård" kolla på bilden sååååå läskig. Ni kanske inte tycker att det är läskigt men jag som är 11 år.....Jaja... Jag längtar tills Linda kommer hem så jag få mina saker men samtidigt saknar jag henne... <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0