You make me wanna... JUMP!

Bild lånad av we♥it.com.

God morgon!
Sista dagen på påsklovet och jag behöver verkligen ta det lugnt och andas lite efter min miniresa. Men tyvärr har jag inte tid för det. Har massa plugg som står och väntar på mig denna vecka som jag måste ta tag i.
Ska träffa tjejerna i biblan idag och den där mannen som ville ha hjälp med svenska och plugga med den. Det som ska pluggas är matte, so, och kinesiska. Får även se om jag hinner att skriva min mini-uppsats om LC. Vi ska ha en redovisning i svenska så måste skriva lite. Kan inte så mycket om henne egentligen xD Vet bara att hennes stil är grym på alla sätt! Och hon själv är supervacker! :D Me looooove heer! ♥

Nu ska jag snart käka frukost
och fixa mig smått. Ska hinna dra till centrum med Lisa innan jag träffar tjejerna vid 13.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0