A hand that can't be held is now an anonymous friend.


Bild av mig.

Nu är det exakt en vecka och fyra dar innan jag börjar skolan igen! Shit.. lite pirrigt när man tänker på det samtidigt som jag vill ha mer lov. Hm.. får se hur det går när dagen väl kommer ^^

Ska iväg till M.C igen med tjejerna. Blir nog film och singstar som alltid  Mamma och pappa frågade nyss mig om vi ville på kryssning, för mig spelar det ingen roll. Men varför inte liksom? ^^ Ska säga det till dem, vill även till E-tuna för att träffa A.D, min kusin som flyttade till Malmö! :O Varför, har typ inte sett dig på 5 år! det känns som 5 år, vet inte hur längesen vi sågs. Hon åker iallafall hem imorgon från E-tuna, så vi har bara denna vecka på oss. Ska fråga föräldrarna om det är okej om vi syskon åker dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0