All the right friends in the all the wrong places, so yeah, we're going down.


OneRepublic - All The Right Moves
Brev från skolan har nu kommit och all info står där! Pirrigt värre! Första dagen är det redan självporträtt som står på listan. Dags att fixa sig lite extra då ;) Sedan blir det att lära känna klassen. Synd att jag inte går i Natur, för där känner jag ju alla redan.. Äh, lite nytt folk skadar inte.

Blev singstar hos M.C och så blev det utgång vid sex. Vandring lite överallt till runt halv tio. Yes, så såg min dag ut idag. K.L kom även över för att lämna lite saker till mig från Hong Kong, snacka om snäll! ^^ Hahha, det blev lite mobilsmycken och förvaring av cash.. typ. Glad blev jag iallafall när jag fick dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0