And it's wrong, wrong, wrong, but we'll do it anyway 'cause we love a bit of trouble.

Tumblr_l47sehbwga1qa9fnro1_500_large

Lånad från we♥it.com.

Första historia lektionen och han langar oss 10 sidor att läsa, plus frikking 5 varför-frågor som vi ska ställa. Hur elak får man vara?! :O Nää, men jag antar att det är så. Hans sätt att arbete enligt honom då.. Inte precis en bra start, slänger läxor på oss. Fyfan, nej.

Nu vet alla i klassen att jag kommer vara den där papparazzin i klassen som kommer att plåta dem varje gång vi är på utflykt och såna saker. Swweeet! Ännu bättre är ju att det finns tjejer i min klass som äger frikking systemkamera nu! Så känner mig väldigt down. Nej, men det ska nog gå att ta foto med min underbara digitalkamera!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0