And now I know it. Why didn't you say it before?


Fu*kit. När jag äntligen har orken till att fixa mitt ID så glömde jag passet hemma! Fyfan vad jobbigt! Men alltså den där tjejen som hjälpte mig förrut sa att man inte behövde passet, bara kortet och att jag kunde komma själv. Vilken bomb hon la! :O Så fixade bara kort och la in pengar. Ska ta och fixa ID nästa vecka eller så, när jag orkar resa min röv igen.

M.T frågade om jag ville med till Ung08, men har ingen lust för det nu. Jag vet inte, men Ung08 är inte min sak, you know? Äh, får prova att gå dit senare. Kanske på lördag om vi inte ska på kryssning. Ska ta och fråga så jag vet vad jag kan göra. Dessutom så fyller faster år på lördag och Doo erbjöd sig att hämta upp oss sen åka ner och fira henne samtidigt som vi träffar A.D. Låter superb! Men tror dock att det inte blir så.

Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

jag var på ung08 idag :)



Okej bra, ska bara tänka ut min design så skickar jag den till dig. Kan jag få din mailadress?

2010-08-11 @ 18:30:39
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

thanks a lot ^^



jag fick dom utav min pojkvän hihi ^^

2010-08-11 @ 23:33:28
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0