And you have nothing to do with the tears I swallow.


Bild av mig.

Igår kväll skulle vi, enligt planerna, åka hem. Men som alltid ändrats det och vi åkte hem idag istället, vid elva. Så igår natt satt vi uppe och spelade kort. Hahha, vet, no life, men vad ska man göra när de inte har kanal 3 och 5? Så kort blev det. 

Liseberg igår också! Fyfan, blev väckt klockan 9 när jag somnade dagen innan vid 2 efter att ha sett Karate Kid! Grym film, mer om den sen :) Så vi käkade sen åkte vi iväg till Liseberg. Kom liiiite för tidigt, typ 40 min fick vi vänta innan vi kom in. Eller kanske en halvtimme, me don't know. Var så tröttt! Fett mycket folk för att vara så tidigt.. Nåja, sen åkte vi massa. Fan att vi inte började med Balder! :O Värsta längsta kön till den när vi skulle åka, så vi skippade den. Får åka den nästa gång, den åkattraktionen gillar jag mest! Åkte iallafall Kanonen två gånger ;) Sen massa andra saker som finns där.

Guud! Folk är som djur där i Liseberg när vi skulle käka. Det fanns inga plaster så vi fick leta och leta, still slut campade jag vid ett bord när folk var nästan klara med maten. Så fort de reste sig kom en frikking kärring och lägger ner sin väska på stolen och står och väntar på dem. Jag ba: Men vad fan! Serru inte att jag har stått här och campat i hundra år jävla kärring?!  Skitjobbigt, så jag tog i hårdhanskade jag med. Rätt åt folk där fan, kan inte ens vara snälla. Ojuste! Vad ni än gör, käka inte kebab där! Fyfan, ingen tomatsås i kebaben, vad fan är det liksom? inte värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0