Baby, be a man and take her down. She wants you now.


Hade så jävla tråkigt på väg till skolan imorse att jag tog fram kameran och börja fota mig själv. HAHA, man behöver inte alltid vara seriös på bilder, i'm right? ^^ Dock så stör jag mig på håret som kom i ansiktet.. -.-

Klockan är inte ens nio och jag håller på att somna. Seriöst.. kan sova nu om jag vill, vilket jag kanske ska göra. Fan, testa själva att vakna sex på morgonen och va i skolan till 15.00+. Inte så trevligt, men tur att man hade en kort dag idag.

Plugget börjar verkligen ta fart nu, kan inte ens göra nåt annat när jag kommer hem än att plugga. Har pluggat massvis idag, japanska, matte och historia. Låter kanske like, men det är det inte. Dock inte vad jag tycker. Så det har mest vart det som hänt om dagarna. Sen har det ju också hänt ett och annat, men inte så roligt att berätta det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0