Don't try to act cool, 'cuz we both know that you ain't.


Bild av mig.

Finally done, id är klart! Nu är de upp till dem att fixa den ^^ Såg inte bra ut på bilden, såg jättearg ut! :O Fan att man inte få le, liksom le people. xD Anyhow, sitter här och försöker fixa till min Photoshop CS5. Den vägrar att öppna sig ibland och det är sjuktjobbigt! Ska ta och hitta en ny fan, det här är för jävligt.

När jag ändå var hos banken för att fixa id så passade jag på att gå runt lite i centrum. Fick med mig nagellack, den där graffiti som jag snackade om? ^^ 49,50:- hos HM nu! Tycker att det är asdyrt, men vad tvungen att ha den ^^ Tog färgen vit, fanns massa andra färger. Svart och blå var två av färgerna ur sortimentet. Kläder hittade jag inget utav, tur de.

Kryssningen kommer inte ske den här veckan, kanske nästa eller veckan där på. Gosh.. Anledningen är för att vår telefonen är trasig, alltså man kan inte ringa till oss och vi har ringt till dem som tar hand om det och så snackar typ bara skit. Så nu måste vi stanna hemma för att få det fixad. Dessutom så håller pappa på att renovera om köket. Eller han fixar om alla skåpdörrar.. 

Kommentarer
Postat av: M I M I

hallåå lägg ut en bild på naglarna så jag får se hur det ser ut :D vill ej köpa om dety inte funkar.... hahah :D



sv: tänkte skriva ett inlägg om nagel 'skötsel' och sånt senare :D kika in då!

2010-08-12 @ 18:20:13
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Melissa B

oooooh va cooooolt! HEHEHEH dags å besöka dig å råna lite nagellack :p

aaaw va söt på din najsar å bajsar- tjejerna :) sah sen du ba du e inte en av de -.- asså till mig :p

men men, uf tänk om ni åker kryssning nästa helg :O!!! då missar du ju grönan :'''''''''''(



ni måste komme hem ti mig i veckan nån dag oxå, innan skolan börjar :OOOO

2010-08-12 @ 21:28:56
URL: http://mmelissa.webblogg.se/
Postat av: V A N E S S A

funkar verkligen nagellacket? :O

2010-08-12 @ 21:40:07
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0