Every second i'm without you, i'm a mess.


Kan äntligen säga det ordet, GOD MORGON! Längesen man vaknade såhär tidigt. Anledningen till varför jag vaknar så här tidigt är för att jag börjar skolan om fyra dagar och jag måste kuna vakna tidigt igen! Därför håller jag på att vända om dygnet igen! ;) Kan säga att jag inte är så trött alls.. men det kanske beror på att jag hat fått åtta timmars sömn.

Nu när skolan är igång igen så tänkte jag lägga in en ny, fräsch design. Den kommer förmodligen upp idag eller imorgon. Beror på vad jag känner för ^^


Kommentarer
Postat av: M I M I

börjar du om fyra dagar?! :S på en fredag? :O

2010-08-16 @ 22:44:35
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0