Felon


Bilder lånade från Google.


HANDLING, lånad av filmtipset.se;
En kärleksfull familjefader förlorar allt när han av misstag dödar en inbrottstjuv som har tagit sig in i hans hem. Dömd för dråp sätts han på sluten anstalt, där samhällets regler inte gäller.

ÅSIKT;
Jävligt bra fängelsefilm! Trodde först att den var skitdålig då brorsan rekommenderade den här filmen. Men så fort jag såg den blev jag helt fast. Grym handling och grym film i allmänhet. Inget överdrivet i den här filmen, man skulle nästan kunna tro att det hände på riktigt då USA är väldig hård med fängelse, eller har jag fel? Rätta annars mig ^^ Rekommenderas till alla som gillar fängelsefilmer. 8/10 får den av mig.

Kommentarer
Postat av: anh nguyen!

åh fan, verkar vara fett bra film :D fin blogg btw!!

2010-09-01 @ 22:00:03
URL: http://anhnguyen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0