He told me that I was gonna have fun there and told me stories about it.


ÅÅÅh, så längesen man åt fruktsallad med glass.. MMM!


Tvingade David att gå ut med mig och se om det fanns blåbär i skogen. Gissa vad?! Hittade ynkliga två st som jag åt sen gav jag upp. På köpet fick jag en mygbett hem, great. Så får nog lov att köpa blåbär till mina bakelser härdanefter.

Inte långt kvar till skolan nu.. känner att jag måste hinna fixa en fikadag/kväll hemma hos mig snart. Det kommer nog bli av nästa vecka. För imorgon kan jag inte, ska då städa hela huset. Mamma tjatar som fan alltså!! Galet jobbigt, längtar tills jag flyttar ut! Eller, nja... då kommer jag sakna mammas mat xD Nä, men måste iallafall fixa det imorrn, har lovat henne.

E-tuna bilr det nog inte idag, Do har inte hört av sig. Så det blir The Voice med tjejerna. Hoppas verkligen på att det blir skoj den här gången! Annars kommer jag inte tillbaka till The Voice and stuff.
UPDATE;
 Sitter och funderar om jag ska till The Voice eller inte.. Har liksom inte lust nu..

Kommentarer
Postat av: M I M I

det finns asmkt blåbär ovanför vårat hus :D hhihi



sv: jag laddade hem från thepiratebay det funkar asbra! :D

2010-08-14 @ 16:04:36
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: V A N E S S A

nu har jag skickat mail till dig ang design :D

2010-08-14 @ 21:41:35
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

mmm gott det där ser ut!! :D



tusen tack! ^^

2010-08-17 @ 13:38:44
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0