If payback is a bitch and revenge is sweet, then i'm the sweetest bitch you will ever meet.

Tumblr_l7z1rwhdmb1qduz3oo1_500_large

Bild lånad från we♥it.com.


ÅNGEST! Min hjärna funkar inte riktigt.. eller den gjorde det inte imorse! Helt jävla knas blev det! Var fan två timmar för tidig idag i tuben! Insåg det när jag kom fram till tuben via bussen.. Sjuktjobbigt! Blev helt arg och irriterad att jag började messa folk. Fyfan, inte roligt alls.. Dock så träffade jag massa människor på vägen till skolan när jag satt och väntade helt lonely. Men nej fan..

Träffade som sagt väldigt många människor. M.B messade mig och frågade om tider hos banken. Så jag checkade in den till henne. Så jag står där och kollar när jag plötsligt hör en röst.. Jag ba: Vem fan är det som ropar på mig? Inbillar jag mig or what? Och så fortsätter jag kolla in tiderna och rösten fortsätter att ropa. Så jag snurrar runt typ 360 och ser D.D sitta och ropa på mig! Fatta vilken chock, så snackade med honom ett tag. Sen slutade det med att vi åkte buss hem tillsammans och jag kom hem senare än jag hade förväntat mig.. -.-' Men äh, det var det nog värt ;)  

Kommentarer
Postat av: MK*

åh vet hur det känns när hjärnan bah TJA jag sover nu typ :p



sv: tack gullig du är :* HAHA sån ångest över min blåtira s fuuul den är

2010-08-30 @ 18:34:39
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: Anonym

gullegullgumms!!! :))

tack fatt du kolla tiderna <3 men hitta en bank i stan problem solved, every1 happy Xd

d.d? daro dana, perhaps?

2010-08-30 @ 21:41:56
URL: http://mmelissa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0