Isn't it amazing how a person wh once was a stranger , suddenly meant the world to you?

Tumblr_l5l8bc84hk1qad2y0o1_500_large

Bild lånad av we♥it.com

HAHAHA! Ja ba kommer ut från duschen och är färdig och allt och ska precis föna håret när jag ser pappa och mamma stirra på tv med MVT påslagen! HAHAH! Fick fan en shock! Sen så visade de sig att de kollade på Cribs, sköna dem är alltså. Hahha, så jävla tunga.

Fredagskväll och jag blir alltid liiiite konstig. Var som vanligt med tjejerna och snackade om skolan och boys. Sen träffade vi C.P och M.G på vägen till IP. Hälsar som man alltid och snackar såklart för den delen. Chillar lite på läktaren där det pågår en fotbollsmatchen. Och ja, jag var lite off och on i spelade alltså. XD Och eftersom att jag var liiiite trött så började jag garva åt allt. Typisk mig på fredagskvällar.

Kommentarer
Postat av: MMMMm to thaaa BBBBBBBB

we sure had a grrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaTTT day!!!! :)

loved it, mycke skratt :) alltid bra för hälsan vettu :p haha

2010-08-28 @ 18:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0