It's always me, it's always me. why just me?


Kollade lite noggrannare på mina papper från skolan och det stod att vi kommer ta självporträtt första dagen vi kommer dit, 19:e! :O Gooosh! Vad fan ska jag ha på mig nu? Vill inte se ut som ett mongo, vilket jag ändå kommer göra.. Så nu funderar jag på att klippa min lugg igen till sne lugg. Den har ändå växt så himla mycket under sommarlovet. Va sugen på att ha mittbena, men nu lutar det sig åt sne lugg igen.. Ska tänka lite mer på det där. För sne lugg är mer jag, men vill ha en ändring och mittbena är trenden just nu.. Äh.. får babbla för mig själv nu.

Omg, brorsans bil är typ knäpp! Den börjar tjuta från ingenstans, fett jobbigt! Så nu har pappa stängt av hela jävla bilen och vi kan inte åka till E-tuna nu och träffa A.D. FAN! Jag som inte har sett henne på åratal, eller det känns som det. :( Åh.. jag som såg framemot det. Jävla biljävel, måste du gå sönder nu? :S Får se vad som händer här näst? Vår telefon funkar förresten inte heller. Allt går ju åt pipan! :O Jobbigt värre.. Ångest..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0