Lie down and try to think of something that makes you happy and then do it.



Efter många funderingar så beslöt jag mig för att stanna hemma. Hade verkligen ingen lust att dra in till stan för att vara på The Voice, lika bra att stanna hemma. Så min kväll blev en riktigt bra disney film, Pocahontas. Kollade på hela filmen via YT! Helt galet bra, fast kvalitén var ju inte lika bra. Men det gick att se på den ;) Älskar den filmen, görinte ni det? ^^ Känner mig så liten igen och så är den såååååå romantisk.. Ah.. Gotta love it.

Mitt mygbett blir fan bara större och större. Pillar ju inte ens på den, skitkonstigt. Vette fan vad jag ska göra så den blir mindre, men pilla ska jag iallafall inte göra. Får lägga på nån salva eller nåt..

Fönster i mitt rum är halvöppet och luften håller på att svala rummet medan jag sitter här och chattar med kompisar. :) Snart är det nog dags för mig att sova, kommer inte kunna vakna sen på morgonen när vi börjar skolan igen ^^ Kommer få kräla mig upp eller nåt xD Nä, vadå kräla? kommer se ut som en fisk på torr land.. -.-'

Kommentarer
Postat av: M I M I

jag älskar alla disneyfilmer :D hiih värsta nörden



sv: jaa jag kan leta upp länken senare, kika tillbaka i bloggen :)

2010-08-15 @ 19:01:00
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: M I M I

sv: jag måste, för dom har torkat/är slut :)

2010-08-15 @ 19:18:46
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: MMMMMMMMM to the BBBBB , mb

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!

pocahontas :''''''''''''''''''''''''')

din fuuuling! så de va det du gjorde ist va? ;S

2010-08-16 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0