The karate kid


HANDLING, lånad från Filmtipset.se;
Dre Parker kunde varit den mest populära killen i Detroit men tvingas flytta med sin mamma till Kina. Dre blir snabbt förälskad i Mey Ying men de kulturella skillnaderna verkar göra deras vänskap omöjlig. Dessutom hamnar han i bråk med klassens tuffing. Utan vänner i ett främmande land, vänder sig Dre till Mr Han som i hemlighet är en kung fu-mästare. Mr Han lär Dre att kung fu inte alls handlar om sparkar och slag, utan om mognad och inre lugn. 

ÅSIKT;
Så fort jag fick veta om att denna film skulle komma blev jag helt uppspelad! Längtade som fan och äntligen har jag sett den! Alltså, den är asgrym! Älskar alla filmer med Jackie Chan och den här filmen var inte en besvikelse. Dock så var det inte lika höga som mina förväntningar. Men helt kalrt en sevärdig film! Rekommenderas till de som gillar Jackie Chan och karate/ kung fu ^^ 9/10 får filmen av mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0