The time will not stop, even if we want it to.


Bild & redigerad av mig.
Om sådär en timme så ska pappa börja grilla sedan ska jag bara hugga in i maten så fort den serveras. amburgare blir det. Efter maten måste jag hinna paddla mig iväg till t-banan mot stan där Ung08 hålls. Yep, ska dit idag med P.H och M.B så vits jag vet. Får se vad vi kommer att göra det, men förmodligen lyssna på musik och kolla massa andra uppträdanden. Spännande or what?! HAHAH, äh.. känner typ ingenting nu xD Nåja, kameran kommer ligga i väskan så oroa er inte för bilder, för de kommer.

Imorgon är det The Voice så vi har tänkt att gå på den med. Men får se hur det blir, för faster fyllerår imorgon och Do erbjöd sig att åka ner till oss och hämta upp oss till E-tuna. Men man vet som sagt aldrig med honom. Så bättre att ha planer i förväg. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0