Trust me, i won't tell it to someone if you don't want me to.


Ung08.. goddamn. Nej alltså.. det var inte roligt alls där. Visst var det musik och så, men jag trivdes liksom inte. Inget illa menat nu till människorna där, men fjortisvarning..! Får hoppas på att det blir roligare imorrn då vi ska på The Voice.

P.H och jag åkte in dit, sedan väntade vi på M.B som tog med sig R.M. Men medan vi väntade snackade vi massa och kollade på uppträdanden. Sen från ingenstans kommer det fram en kille med vääärsta platinahåret och ba:
- Ah, men hej tjejer. Vad heter ni? och stäcker ut handen.
Och jag, som alltid, gillar att driva med folk som jag inte känner så jag drev lite och sa;
- Anna.
Och så började han babbla massa om varför vi sitter där vi satt och fråga om vi två va lebb(?) Ofta, har inget emot homo, men nej vi är inte det -.-' Störd. Så fortsätter konversationen till att att han frågade mig vad han skulle få om han gick upp på scen. Liksom grabben, vad vill du mig? Så jag frågar vad han ville ha, och så kommer de sånna där onödiga saker upp och pengar från ingenstans. Helt jävla borta! Precis när jag skulle säga åt honom att gå gick han till ett par andra tjejer som kom gåande, tur det alltså. Konstiga människor.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hur har din dag varit då?

2010-08-14 @ 12:09:28
URL: http://thewholeweek.blogg.se/
Postat av: M I M I

hahahah säkert full eller nå :D

2010-08-14 @ 13:58:33
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0