A girl should be two things, classy and fabulous.


Första skoldagen avklarat.. GUD vad nervös jag var!! Alltså var så jävla nervös att jag ens inte kunde sncka med folk, fyfan vas skämmigt! Och jag som lovade mig själv att vara social, men det gick åt skogen. Dock så kom det fram två tjejer när vi skulle ta självbilder och hälsade på mig. Riktigt snälla. Sedan resten av dagen umgicks jag med en tjej i min klass och med dem i min studiegrupp som vi nyss fick reda på. Mina förväntningar stämde ganska så korrekt med the peeps in my class, men hade mer förväntningar om hur de skulle vara. Snälla och pratglada var de när de var tvungna att snacka med en. Sen så blev man lite utfryst.. eller så är jag bara osocial av mig. Jo, det är kanske det! Kunde knappt snacka eller nåt, var så jävla nervös! Nåja, ska försöka igen imorrn ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0