Wanna be your lover, not your fucking mother.

Tumblr_l79k9zvz691qcon9bo1_500_large

                                                                 Lånad från we♥it.com. 
 Första japanska lektionen och det var faktiskt skitroligt! Ser framemot nästa redan nu ^^ Folket är chill där och läraren är skittung! Fifan, han driver med oss hela tiden, så jävla skön är han. Sen är han ju också seriös, har ju redan läxor.. -.-' Så sitter med dem nu. Ska banka in tio tecken på japanska. Men det borde inte vara så svårt, med tanke på att jag banka in 8-12 tecken på kinesiska ;) Och kinesiska är betydligt svårare! :O

Åh, kommer sova såå skönt inatt när jag vet att jag slipper två lektioner på morgonen imorrn och börjar 10.20 istället. Bättre kan det ju inte bli! :D Eller jo, sluta tidigt också.. Men tyvärr, slutar 15.15. Inga planer efter skolan, är ändå så himla trött.

Rösten har förresten blivit så mycket bättre! Låter nästan helt frisk nu, men hostar som en idiot. HAHAH, man hör typ bara mig som hostar! Jävligt pinsamt ^^ Men vaddå? Låt mig hosta, jag behöver göra det (A)


Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

När kan vi fortsätta med min design? :) kram

2010-08-26 @ 15:20:59
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: hei-na

Jättefin blogg , ha en bra dag ;)

2010-08-26 @ 16:50:12
URL: http://heddes.bloggplatsen.se
Postat av: V A N E S S A

det är helt okej :) det är inte så mkt jag vill ändra på, det var bara det sista jag sa om att headern ska ljusna mot vitt i slutet och att blommönstret ska synas mer på headern. Sen är allt klart

2010-08-26 @ 20:46:59
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0