When the sun goes down, so does your smile.


WAAAAAAHHH! Känner hur det pirrigt i magen då och då när jag faktiskt tänker på att det här är sista sommarlovet för iår och att jag börjar imorgon! God.. hoppas det kommer gå bra ^^ Måste göra upp en plan för imorgon, first impression you know?? ;)

Annars har det inte hänt så mkt, får se om jag träffar tjejerna idag. P.H började ju idag, så vill se hur det är i hennes skola. Snacka lite om den, se om det finns några som hon hatar redan eller om hon hittat någon :P HAHHA! It's gonna be fun. Jag måste också snacka med M.T och M.B inför imorrn och så om vi alla tre kan åka tillsammans, för vi börjar ändå 09.00 imorrn.

Kommentarer
Postat av: M I M I

uschhh skulle inte vilja börja imorgon :D hehe

men good luck ;)

2010-08-18 @ 13:22:30
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0