And all we do sometimes is to smile and look happy.


Julfika hos C.E som sagt och det var väl mysigt! Åt massa, alltså MASSA lussekatter och drack varm te. Alltså var så jävla kall när jag, M.T och O.L kom fram att jag var tvungen att fråga efter te. Så ja.. jag kände mig som hemma ^^ Det blev iallafall lite snack, koll på bebisen som är uuuursöööt! Fyfan, vilka småå händer och fötter. Gosh.. Vi spelade även ett spel som bara bestod av fusk.. -.-' Sen tog jag och M.B massa egobilder som kommer dyka upp här de kommande dagarna :) Vid sex så började vi dra oss hem för mitt kort och andras kort räcker bara till sju. Så ja, vi började iallafall knalla hemåt och nu ska så ska man ta tag i plugget innan man hoppar in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0