Day Five: Six men you think are totally handsome.

Det här har ni längtat till va? Vissa som tror att jag är lebb.. -.-' HAHAH! Nej, nu blir det lite blandad fruktsallad här va! :)
OBS; De är inte rangordnade eller nåt så ni bara vet, rabblar bara upp! :)


Läs från vänstra hörnet och högra hörnet ner.  

Day Five: Six men you think are totally handsome.

1. Wu Chun - An asian guy som är model, sångare och skådispelare. Har sett massa serier där han spelar med i ^^ Cute as hell!
2. Brad Pitt - Damn, he's hot but man he's old.. xD
3. Columbus Short - Så snygg chokladbit! Han är med i filmen Stomp The Yard förresten.
4. Kenny Wormald - Riktigt ung-snygg! Han är med i filmen Center Stage: Turn It Up.
5. Jerry Yan - Han är mycket snyggare med kortare hår, men ack, fortfarande fin :) Upptäckte honom när jag kollade på series. ^^ Serienörd som jag är. ♥
6. Channing Tatum - Alla vet ju vem han är och han passar faktiskt i båda kort och liiiite längre hår. :)

Kommentarer
Postat av: Kungen

HAHAHAH! Ne men linda här trodde jag att du va lebb.....



okej låt oss undersöka ''godisbitarna''



snubbe1: Ser ut som en tjej men en svart mopp på huvudet. Nästa.

snubbe2: Fett sexig han va! Han ser ut som en luffare/jesus nu.

snubbe3: Ayyy mami. Du spiika den.

snubbe4: Jag säger bara en blandning mellan Justin frikking bieber och edward.

snubbe5: No comments.........tyst miniut.

snubbe6: Fett snygg!!! Bra där Linda.



Slutresultat: Din smak suger.

2010-12-27 @ 18:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0