Everybody wants happiness, nobody wants pain but you can't have a rainbow witout a little rain.


Fredagen idag har varit otroligt kort och skön! Sovmorgon till 10.00, dock kom jag lite försent. Men det är fan inte mitt fel liksom, för bussen skulle komma 8.00, men nej, den kommer 8.07 och så missa jag tåget som jag skulle ta. Äh, what to do, right? Idrott var det iallafall på morgonen. Klättring/vollyboll och jag körde vollyboll. Orkade inte klättra just då, ska klättra om två veckor istället ^^ Hahha, jag är så himla klen att jag kommer ramla på vägen upp x) Lunch, matte och svenska. Historian blev inställd och hela klassen jublade! Det gjorde jag med iförsig, hehe!

Anywho, min helg kommer i princip bara bestå utav plugg för har två grupparbeten som måste in innan lovet så det måste vi ta tag i nu. Hoppas på att vi kommer skriva klart FE-uppsatsen nu till helgen sen påbörja vår SH-uppsats. Vet typ inget om den eftersom att jag inte gick på lektionen. Hade läkarbesök, så fick lov och fråga en klasskamrat och hon sa att vi hade ett grupparbete som vi skulle göra om kränknigar mot de MR.

Men nu är det fredag så det ska bara bli slapp!!! SÅ SKÖNT!!! Eller vänta.. måste fixa kläderna.. Åh.. Gör det nu så slipper man göra det imorgon eller nåt. Det är bara att höja volymen och sjunga loss samtidigt som man viker kläder. Awesome huh!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0