Happiness is a journey, not a place.

Tumblr_lbh1a6g5lu1qaepr1o1_500_large
we♥it.com


Hemma från en liten runda och fika i IKEA. Hahha, spenderade säkert en och en halvtimme där på att leta och kolla efter mina saker :) Köpte en förvaringshängare till alla mina halsdukar och sjalar, sen köpte jag massa ljusbehållare och ljus från Rusta. Fan, borde köpt ljus från IKEA. 100 st för 27:- Äh, får göra det en annan gång.

Nu blir det lite städ och fix i hela hemmet och i mitt rum med. Ska tända ljus också så det blir mer mysigare. Sen kommer säkert brorsan att släcka dem.. Fett tråkig, bara gå runt efter mig och släcker dem. -.-' Aja, hörde att pappa kollade efter doftljus så jag grymt stolt över honom. Fick höra det av Lisa btw, så man vet inte riktigt om det är sant ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysig bild :)

2010-12-22 @ 17:24:36
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0