I just gotta convince myself that i'm strong enough to make it work.


Jag dör lite inombords.. Det är drygt en vecka var innan lovet börjar och jag har fortfarande saker kvar att göra. Svider lite, men ack vad skönt det kommer kännas efteråt!

Trodde att lucian idag började 08.45, men nej. Gissa när den började? 08.00!! Fick ett sms av V.P vid 06.03 men ignorera det. Sedan ringer hon vid 06.24 och säger att lucian börjar 08.00! Stress, frikking stress! Kuta till toan, fixade mig snabbt och på med kläderna. Pappa undrade om jag hade käkat frukost, men sa att jag inte hade gjort det eftersom att jag var försenad. Så han ger mig lite mat och jag rusar iväg till bussen. Väl i skolan så var folket inte där ju och efter lucian var det fika. Gissa hur många som var där i min klass? Fyra, fyra st. Alltså gud, kunde legat hemma och sovit för därefter hade jag bara en lektion! :S Svider lite ju.. kunde faktiskt gått på julavslutning hos småsyskonens hemspråk. :(

Kommentarer
Postat av: MK*

Otroligt fin bild.

2010-12-13 @ 22:21:38
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0