It pays to fight even if you sometimes want to just quit completely.


ÄR SÅÅ LYCKLIG OCH SÅ GLAD! ^^ Varför? Jo, skulle egentligen ha skrivit av mig i torsdags, men det gick inte att logga in då. Helt konstigt. :S Och igår orkade jag inte, var helt sluut efter julklappsutdelningen hos M.B som blev aslyckad! Längtar till nästa! :D Ojuste, lycklig ^^ skolterminen är snart slut! Två dagar kvar och har en simple uppgift kvar, greeeeaaat! Sen fick vi reda på våra resultat på både FE - företagsekonomi - sen på historian och jag är supernöjd med min insats på båda. Fick MVG i slutbetyg i FE och VG i historia skrivningen som hade i torsdags. :) Äh, äntligen fick jag skriva ut det. HHAHHA, värsta ångesten när jag inte får skriva ut mig lite. Hehhe ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0