Mom, do you trust me if i cut your hair? I promise to cut extremely nice.


Nu har mamma sparat sitt hår och de har växt ganska så mycket. Så mycket att hon kan sätta upp håret i en tofs nu! Najs mami! ♥ Men det är så att hon vill klippa det nu, lite kortare och fräschare. Inte jättekort snackar jag om nu, men så kort att hon fortfarande kan sätta upp håret i en tofs och hon har frågat mig om jag kan klippa henne. Visst kan jag det och visade genast henne bilder. Tror ni inte bilderna ovan skulle passa henne?! HAHHA, inte för att ni har sett henne och så, men frisyrerna är ju snygga! Skippa dock luggen då hon måste ansiktet fri från håret då hon arbetar. Men jag tror iallafall det skulle passa henne! Vet inte här jag ska klippa henne.. Hon sa imorgon, men jag kan inte klippa såå fort! Måste kolla på massa videos och läsa lite innan och studera bilder innan jag ger mig på denna utmaning. Men det ska nog gå bra så, om mamma litar på mig vill säga. ^^

Kommentarer
Postat av: M I M I

hahaha! jag har klippt min mamma flera ggr faktiskt :D

2010-12-22 @ 00:18:22
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: mmmmmeeelsssz B

I hate it when I dunno who u talkin bout:( is E.J ellinor? Heheh ;P juste skicks ditt hemnr som komm pa min blogg sa ja kanringa. Den kmr nt synas for alla :)

Pp

2010-12-24 @ 03:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0