Some memories never fade away, while some memories do.


Ska alldeles strax dra ut och plugga med V.P igen. Inte precis som jag vill spendera min söndag, men måste som sagt göra klart FE-uppsatsen. Satt och pluggade igår också ju och träffade M.T där som satt och pluggade hon med. Fett söt :) Vid tre avslutade hon plugget och vi stod och snacka lite. Jag och V.P avslutade vid halv fyra sedan så mötte jag upp föräldrarna och Lisa för att kolla vinterskor till mig. Och fu*kit, får inga uggs.. -.-' Varför? Jo för de tydligen läker in vatten.. Alltså gud, pappa och hans kvalité snack. Så vi knallade runt i centrum men hittade inget så vi for hem. Provade också assnygg skinnhandskar, bruna sådana som kostar 249:- Billigt right? Tänkte köpa den igår, men nää.. jag vill vänta lite ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0