Step up 3D


Bilder härifrån.

HANDLING, härifrån

Moose och Camille har börjat på college i New York, men det dröjer inte länge förrän storstadens pulserande undre värld frestar! De träffar dansaren Luke som har samlat stans vilades dance-crew i en nedlagd fabriksbyggnad och plötsligt är de alla mitt uppe i en showdown där bara vinnaren räknas!

ÅSIKT;
Förväntade mig oerhört mycket av filmen och ja.. vad ska man säga? Storyn var väl helt okej och dans scenerna var grymma! Gillade den i början mest, sen blev jag inte lika fascinerad. ^^ Helt okej film som sagt. Rekommderas till alla som gillar dansfilmer! :) Den får 5/10 av mig för att den inte var så bra som jag trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0