There's always gonna be another mountain. I'm always gonna wanna make it move.


The Climb - Miley Cyrus — David Sides ft. Ahmir

Hela veckan har jag låtet som en jävla talande anka.. Alltså min röst är sååååå rostig och jag hostar lite då och då och jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk på lovet. Får klä mig extra varmt och knarka i mig alvedone när det behövs. Så imorgon tänker jag skippa idrotten. Vi kommer att åka skridskor och jag har redan åkt en gång. Men ack, så roligt att åka skridskor! Vill införskaffa egna skridskor så jag kan åka på IP. :) HIHI ^^ På nästa idrottslektion så kommer jag att vara med, för vi ska nämligen klättra och köra volleyboll. ♥ Måste vara med, det är ju innan lovet och ända chansen att visa att man kan klättra..

Kommentarer
Postat av: melissza

är det ens lagligt att sjunga såhär fint?

im in love :'')

2010-12-13 @ 00:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0