You can't be great at everything, but you can be great at something.

Tumblr_ldaq9gji5p1qenbbdo1_500_large
we♥it.com


NP är avklarat och vill inte ens nämna det igen. Ähm.. ingen japanska så det blev håltimme med datorn och tidningen Elle. Lunch. FE som idag var seminariet som man skulle vara förbredd inför. Jag och V.P satt nervöst och väntade på vår tur, men det kom aldrig för tiden räckte inte till. Tur det, hahha! Alla som blev utfrågade var så nervösa att en kille i min klass skämde ut sig lite. Skitroligt ju! ^^ HHAHA! Han skulle säga ett namn, men kom inte ihåg vad han hette så istället för att säga det så försöker han komma igår och ur munnen kommer det ett pruttljud. Det är tecknet på att han inte kom ihåg namnet. ^^ Engelskan kom därefter och vi gick igenom en skrivning och fick feedback. Hahha, måste träna lite på att fylla i ord i luckorna ^^ hOHo.

Ett prov till sen kan jag njuuuuuta!! Helvete vad skööönt, men fan vad plågsamt med ett sista prov. Äh, just gotta suck it up!

Kommentarer
Postat av: M I M I

åhh själv har jag jättemkt att gölra innan jag kan njua :(

2010-12-15 @ 17:59:40
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0