Alvin and the chipmunks 2

Bilder från Google.se. Collage av mig.

HANDLING;
Alvin och hans gäng blir tvungna att gå tillbaka till skolan där det för deras del bara blir mer bus, mer sång och ännu fler tokigheter. Men när skolan hotas av nedläggning och enda chansen att rädda den är att vinna en musiktävling där priset är 25,000 dollar är det självklart att våra ekorrar ställer upp.

ÅSIKT;
Jag rent ut sagt älskar denna film! Skitsöt att man håller på att döö! ^^ Theodore, den knubbiga, han är såå söt att jag bara vill ha honom och gosa med honom hela dagen! ^^ Filmen är asbra med mycket sång och skoj med. Barntillåtet så klart. Bör ses, fast först måste nu ni se ettan innan ni tar denna, annars blir det inte bra, anser jag. Men do whatever you feel like. En 9/10 av mig! :)  

Har du sett filmen? Vad tycker du isåfall? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0