Cupcakes and all the sweet things is my thing, and i know you guys know it.

Bild lånad av we♥it.com.

Trots torsdag så har jag ätit ovanligt mycket sötsaker, såsom marabou och kakor. MM! ^^ Ovanligt med gott :) Magen är just nu full med kakor och riskakor att jag knappt kan äta nåt mer nu. Men jag klagar inte (;

Nationella prov, svenska del C (?) är done och jag kan slappna av igen! xD Hehhe. Det var inte så svårt som jag trodde, men känner ju mig som sagt alltid lite osäker på prov och stuff. Men nu är det klart och nästa på tur is english!

Har inte mycket mer att skriva om förutom att jag vart på naturhistoriska riksmuseet som ni säkert såg nedanför denna inlägg ^^ Roligt var det, speciellt när jag sprang runt som en paparazzi =D Mycket foton blev det och mer kommer vistas här på bloggen. Ska ta och fixa dem så ska ni få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0