Don't think to much. just live life as it is.

Bild lånad av we♥it.com.

Helgen har varit grymt efterlängtat minsann! ^^ Hela denna vecka har jag i stort sätt bara tänkt på helgen, orkar inte med skolan och folk ibland. Vill bara bort härifrån en stund. Behöver andas, komma iväg, träffa nytt folk. Ja, helt enkelt ta en break från mitt "vanliga, tråkiga" liv ^^

IGÅR;
Hann inte skriva igår alls, la bara in lite bilder från biljarden som vi körde igår i Fridhemsplan. Roligt var det, fick lära sig en massa nytt och sånt. Fanns en skitbiffig kille där, uuoof. Ni skulle ha sett, värsta musklerna, men ändå så körde han biljard jättemjuk, alltså hans stöter menar jag då xD

Nu ska jag faktiskt ta och slappa framför datan en stund, sedan tänkte jag rita klart min bild. Eller vet inte om jag kommer bli klar med den, men ska försöka. I.L, vår bildlärare, han kräver så mycket från mig att det är sjukt! ;/ Det är ju inte så att jag slarvar med mitt arbete eller nåt liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0