I choose my own friends, you don't need to choose for me.


Bild lånad av we♥it.com.

Känns som om jag redan har lagt in denna bild.. men nåja. Orkar inte hitta en ny, denna bild är ju ändå så jävla fin! :)

Idag har dagen varit otroligt segt! Prov så fort man kom till skolan och det gick väl som det gick. Sedan stod matte på tur och efter matten letade jag efter M.B för att hennes saker låg i mitt skåp. Så jag antog att hon skulle lägga dina mattebocker hos mig mig, så jag och M.T letade efter henne. Vi sprang runt som två fåglar och bara skrek efter henne. Hahhah! xD Vi frågade även alla om någon hade sett henne och det hade ingen gjort. M.T och jag bestämde oss för att gå till matsalen för att M.C sa att hon var där. Och som vanligt var hon inte den. Men vi hittade henne sen som tur var! xD

Ojuste, igår kom E-tuna gänget. Inte hela då, men tre st iallafall. Vi hade det jätteroligt! :D Jag har alltid roligt med dem att jag gråter av skratt ^^ Vår sak att göra tillsammans är ju charaden, men denna gång så bestämde vi oss för att rita istället. Så man skrev en sak sedan skulle man rita det. Men det luriga var är att man måste slå en tärning för att se hur man ska rita. Om man t.ex fick en femma så skulle man typ rita med vänster hand och utan att lyfta pennan. Såna saker. Asroligt! Längtar tills vi kör den nästa gång alltså ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint blogg design

2010-02-16 @ 15:45:48
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0