I don't want to sleep, 'cause if i do i'll just dream about you.


Sommaren -09. Bild && redigering av mig.


Öhm.. jag känner mig rätt så seg med bloggandet.. Det beror nog mest på att jag inte har nåt intressant att skriva om. Så hellre låta bli att skriva än att trötta ut mina läsare ^^
Behöver även göra om min design. Har tröttnat på vintern och detta är en vinterdesign, även om det inte syns ^^ Så ska göra om en och lägga in den så fort jag bara kan!

Har tänkt på att ha en frågestund igen. Var ju ett tag sen.. eller, vad säger ni?? Frågestunden kommer iallafall dyka upp någon gång denna månad. Tror att den kommer nästa vecka eller veckan därpå ^^ Lägger in den när jag har tid helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0