If you were a cupcakes I would eat you up.

Bild lånad av we♥it.com.

Fan vad mycket sötsaker jag har käkat de senaste dagarna.. Inte bra.. inte bra alls! Har käkat massa rulltårta som jag bakade i söndags och så har jag även käkat lite godis här och där. Försökte t.o.m ta M.G's muffinsar som han hade bakat idag! xD HAHHA. Snacka om desperat efter sötsaker :P Näfan, måste ta och börja träna så jag får en snygg mage igen (A) HAHAH, har aldrig haft en fin mage xD

Idag har jag varit hos hudläkaren och fått massa piller som jag ska knarka. Hehhe, okej, skojar ^^ Men två piller om dagen ska jag ta. Jag tycker att det är mycket, men you guys får tycka vad ni vill. :P Måste dessutom hålla koll på vad jag stoppar i mig. Inga mjölkprodukter efter min första tablett. Måste vänta minst två timmar då, tror jag att hon sa. xD HAHHA, hon snackade så snabbt att jag nästan inte hängde med, men hon sa nog så där.. Ja, det måste hon! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0