It's hard to move on when you're not around me

Bild lånad av we♥it.com.

Måndagar har blivit mina längsta dagarn och även mina tråkigaste. Men ska inte deppa för det inte! ^^
Plugget är som det är och det går väl, antar jag. Prov här och läxor där. Jag njuter ju inte precis, men får försöka tänka positivt! x)

Ojuste! Det är nog dags att söka in till gymnasium nu känner jag. Senast den 15/2 kan man söka och jag har inte ens gjort det. Har några ideér och tankar om vilka gymnasium som jag vill söka till. Kärrtorp är iallafall mitt första val, för er som undrar! ^^

Såg förresten en asbra film på SOn. Roliga skämt, men samtidigt sorglig på en och samma gång. Ska göra en liten kort recension om den alldeles snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0