Let us come, I can't be here no more.

Bild lånad av we♥it.com.

Har lite dåligt samvete nu för att jag åt chips.. :/ Men ååhh! Måste njuta lite innan jag sätter igång med min "träning" ^^ Har faktiskt ätit rätt så mycket snacks idag. Marabou, Lisas tårta och chips. Har även ätit nyttig snacks, dip med gurka och paprika! MHM! Det är gott det! ^^ 

Imorgon börjar min "träning". Det innebär inget godis, ingen chips. Läsk kan jag drömma om. Tårta, kakor och bullar får jag lov att avstå ifrån. Får dra ner på kolhydraterna lite och öka salladsmängden istället. Dricka mycket vatten och motionera mer. Ska cykla minst två gånger i veckan i 30 min, sedan ska jag rulla lite med Davids sak som han gick av E-tuna. Sen göra lite övningar som jag ska leta på nätet. Ehmm.. vad mer? Det är väl det va? Kommer inte på nåt mer, så jag antar att det var allt. Hoppas jag klarar det här nu! xD   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0