Live your life on the surprises not on the expectations


Bild lånad av we♥it.com.

YES, nu är det lov! Gött, ska chilla sönder! Längtar dock till påsklovet då jag ska iväg till London med M.B och kanske M.T!!!! OMG!!! JAG SKA TILL LONDAN!! xD ♥ Jag lääängtar så jävla mycket att det inte är sant! xD Måste först fixa mitt pass. Den har tydligen gått ut.. Sedan måste vi veta om M.T får följa med, vilket jag tror hon får!! Hon har ju släktingar där så hon måste få! ^^ När vi vet vilka som följer med så är det bara biljetterna som återstår. Vi måste även fixa dem, men det gör vi tillsammans. :) Fan.. jag längtar! :D Ska köpa så mycket kläder/skor/smycken/smink, you name it liksom! ^^ Frågan är bara om jag får med allt hem igen xD Måste även ha med min kamera, kamera laddare och ett USB-minne för minnet i kameran kommer inte räcka såsom jag tar foto! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej LInda :)

jag är med och tävlar om en väska hos Libresse och och skulle bli jätte tacksam om du kunde rösta på min design i tävlingen (Emelie).Alltså designen till vänster!

Som tack får du en länkning i min blogg när rösterna är klara. Just din länk kommer att sitta i min sidomeny i 7 dagar :)

Tusen tack om du väljer att rösta!

(bara ett klick behövs för att lägga din röst!)

LÄNK:

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=57416&flashparamid=219480

2010-02-26 @ 20:28:09
URL: http://egoistiskbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0